2016-02-05

Як додзвонитися до оператора лайф (lifecell)

Виникла в мене проблема. Змінила собі тарифний план, в якому отримала 200 хв. для дзвінків на інші мережі. Намагаюся дзвонити, але чую повідомлення про недостатню суму грошей на моєму рахунку! Що робити? Звісно, дзвонити оператору. Люди! Я 4 дні безрезультатно штурмувала той інформаційно-консультаційний центр (5433 з мобільного)! Лише на 5-й день я знайшла вихід і тому швидко ділюся з вами - може ще комусь збережу нерви :)

Хто хоч раз намагався зв'язатися з представником інформаційно-консультаційного центру мобільного оператора лайф (віднедавна - lifecell), той розуміє, що це справа не для людей зі слабкими нервами...

Як раніше можна було додзвонитися до оператора

Коли компанія "lifecell" була просто "life:)", для з'єднання з оператором треба було пройти такий шлях:

  1. дзвониш з мобільного на номер 5433
  2. почувши голос в голосовому меню, обрати "5"
  3. для вирішення питань фінансового характеру - "4"
  4. для з'єднання з оператором обрати "0"
  5. далі, обрати варіант щодо оцінки якості консультації: оцінити - "1", не оцінювати - "0"
  6. тепер треба запастися терпінням і чекати - дзвінок поставлено в чергу і коли черга дійде, то нагородою за витрачений час і нерви буде голос оператора, який має вирішити питання...

Так було... Сподіваюся, що в подальшому новий власник наведе порядок в цій справі, але зараз ситуація стала гіршою. Почути оператора тепер шансів зовсім немає. Таке враження, що всіх звільнили, а нових не набрали (сподіваюся, я помиляюся). Так ось, тепер, пройшовши алгоритм, який я описала, замість музики і надії когось почути, електронний голос "обнадійливо" сповіщає, що зараз всі оператори зайняті, але ЩОБ УНИКНУТИ ОЧІКУВАННЯ, скористайтеся голосовим меню! Тобто, все починається спочатку, як у відомій пісні про попа і собаку... :(

На 3-й день марних спроб почути оператора, написала в Twitter (все ж таки, хтось там постить повідомлення): "@lifecellua HELP MEEEE!!!!!! У вас живі люди є?! Раніше до оператора додзвонитися було нелегко, але тепер це просто НЕМОЖЛИВО! Відгукніться!". Відповіді не отримала досі...

Спробувала гуглити в надії хоч десь знайти якийсь секретний хід спілкування з оператором - марно. Всі поради старі і не містять нічого нового для мене.

Майже втративши сподівання вирішити свою проблему, пішла на сайт "lifecell" і (о чудо!) знайшла тоненьку ниточку надії - внизу однієї зі сторінок я побачила текст, написаний маленькими літерами: "Всі користувачі системи самообслуговування «Мій lifecell» мають можливість отримати онлайн консультацію".

Шансів мало, подумала я, але що гадати - треба спробувати. Пройшла реєстрацію за посиланням і неочікувано для себе отримала вікно чату, в якому з'явилася жива істота, яка назвалася "Максим"!

Максим задав декілька питань для уточнення моєї особистості і допоміг мені вирішити проблему (виявилося, що я перейшла на тариф, який діє по Дніпропетровській області, але НЕ діє в м. Дніпропетровськ, в якому я мешкаю. Тут окреме "дякую" тим, хто складав опис тарифному плану...). Все, 5-ть днів мороки і питання, нарешті, вирішено...

Підсумок-порада

Підсумовуючи вищесказане і відкидаючи зайве, ось інформація для тих, хто хоче вирішити питання з представником інформаційно-консультаційного центру мобільного оператора lifecell, але не може додзвонитися до оператора:

  1. йдіть за цим посиланням: https://my.lifecell.com.ua/uk/
  2. внизу сторінки знаходьте текст: "Всі користувачі системи самообслуговування «Мій lifecell» мають можливість отримати онлайн консультацію" та тисніть на "отримати онлайн консультацію"
  3. у вікні, яке відкриється, пройдіть реєстрацію (необхідно вказати ім'я, email та описати своє питання)
  4. дочекайтеся з'єднання з оператором (в моєму випадку я була 1 в черзі і на з'єднання чекала менше 1 хвилини). Приємний бонус - можна отримати копію діалогу на поштову скриньку!

Ось і все - плідного вам спілкування і швидкого вирішення проблем! :)

25 коментарів:

  1. Супер! Який час, після прочитаного, у мене весь lifecell буде асоціюватися з "живою істотою "Максим"" ;))

    Дякую за терпіння і корисну пораду!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А як я зраділа тій істоті! :) Боялася, що сполохаю його чимось і він зникне, як ранковий туман...

      Спасибі за оцінку моїм старанням :)

      Видалити
  2. тільки що розмовляла з оператором lifecell) додзвонилась за 5хв без очікування) потрібно набрати 5433 дальше 5, 6, 0, 1) краще погоджуватись на оцінку якості роботи оператора

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Большое челевеческое спасибо, дозвонился.

      Видалити
    2. брехня - набрати 5433 дальше 5, 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), 0, 1

      Видалити
  3. дякую, я таким чином поспілкувалася з оператором ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за пораду. Сьогодні і чат не допоміг, нікого немає:(
    Такого зворотнього зв'язку я ще не бачив

    ВідповістиВидалити
  5. Теж саме 29.08.2016 заплатив 27 гр. Два дні і 0 на рахунку. Дурять по чорному.

    ВідповістиВидалити
  6. чому немає мережі в кагарлику вже 2 день????

    ВідповістиВидалити
  7. хах, а в мене всюди тишина, і в чаті ніхто не пише, і в телефонному режимі 40 хвилин очікування без результату.... сум та й годі, от тобі і смартфон за акційною ціною 29 грн за 10 днів))))

    ВідповістиВидалити
  8. сука блять це пизда дозвонитись неможна нахуй

    ВідповістиВидалити
  9. Вот уже 20 минут звоню и музыку слушаю. Потрясающе. Сервис просто блеск.

    ВідповістиВидалити
  10. Обов"язково потрібно обрати "оцінити якість", тоді хоч музика грає, і дозвонитися можна швидше - перевірено. А так Лайф взагалі змінився - ціни на тарифи ростуть вже майже кожний день

    ВідповістиВидалити
  11. Перейшов на КС, тепер задоволений після сраного лайфу безмежно, не будьте рагулями і мазохістами міняйте той сраний оператор, зараз є послуга зміни номера, так шо зі звязку точно не пропадете

    ВідповістиВидалити
  12. Це самий настоящий бред ще з таким оператором як лайф не зустрічала, хоч би музику поміняли а то 40 хвилин то саме виє, позор

    ВідповістиВидалити
  13. Щиро вдячна вам за пораду.Зі мною через 5 хв.спілкувався оператор Андрій і вирішив питання за мить.З наступаючим 2017 роком!

    ВідповістиВидалити
  14. 5433, потом 2, потом 5, потом 6, потом 0, а потом оператор) удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. брехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 4), потом 0, а потом оператор) удачи!

      Видалити
    2. брехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), потом 0, а потом оператор) удачи!

      Видалити
  15. брехня - 5433 далі 7 (а є тільки 1 2 і 9) далі 6 далі 0 і якщо маєте бажання оцінити обслуговування 1 або 0 відмовитися.

    ВідповістиВидалити
  16. брехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), потом 0, а потом оператор) удачи!

    ВідповістиВидалити
  17. гіршого оператора ніж лафселл годі шшукати.хотілося б дізнатись у керівництва за що практично в два рази піднята ціна на тариф.якість звязку нікудишня сила сигналу-вже в підвалі неможливо подзвонити.до оператора-не дозвонитись.в кінці року люблять без згоди кліента підеднати послугу яка моментально зжере гроші ще й вас звинуватять щоце ви винні.підеднався до киівстару-як на світ народився.я не рекламую киівстар.просто там мабуть розуміють як втратити кліента.от у мене телефон без інтернету маленький екран.для чого всім пхати долбаний інтернет.ви забули що телефон для того щоб дзвонити. а то прийдете в магазин заммовите ліверну ковбасу за 25 грн а вам скажуть-ні у нас пакет послуг-ліверка25 грн і конньяк марочний 400.а якщо вине вживаете то ось вам ліверка а за 400гривнів забудьте хоч ви іх і заплатили

    ВідповістиВидалити
  18. ВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал кредитора, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,

    ВідповістиВидалити