Виникла в мене проблема. Змінила собі тарифний план, в якому отримала 200 хв. для дзвінків на інші мережі. Намагаюся дзвонити, але чую повідомлення про недостатню суму грошей на моєму рахунку! Що робити? Звісно, дзвонити оператору. Люди! Я 4 дні безрезультатно штурмувала той інформаційно-консультаційний центр (5433 з мобільного)! Лише на 5-й день я знайшла вихід і тому швидко ділюся з вами - може ще комусь збережу нерви :)
Хто хоч раз намагався зв'язатися з представником інформаційно-консультаційного центру мобільного оператора лайф (віднедавна - lifecell), той розуміє, що це справа не для людей зі слабкими нервами...
Як раніше можна було додзвонитися до оператора
Коли компанія "lifecell" була просто "life:)", для з'єднання з оператором треба було пройти такий шлях:
- дзвониш з мобільного на номер 5433
- почувши голос в голосовому меню, обрати "5"
- для вирішення питань фінансового характеру - "4"
- для з'єднання з оператором обрати "0"
- далі, обрати варіант щодо оцінки якості консультації: оцінити - "1", не оцінювати - "0"
- тепер треба запастися терпінням і чекати - дзвінок поставлено в чергу і коли черга дійде, то нагородою за витрачений час і нерви буде голос оператора, який має вирішити питання...
Так було... Сподіваюся, що в подальшому новий власник наведе порядок в цій справі, але зараз ситуація стала гіршою. Почути оператора тепер шансів зовсім немає. Таке враження, що всіх звільнили, а нових не набрали (сподіваюся, я помиляюся). Так ось, тепер, пройшовши алгоритм, який я описала, замість музики і надії когось почути, електронний голос "обнадійливо" сповіщає, що зараз всі оператори зайняті, але ЩОБ УНИКНУТИ ОЧІКУВАННЯ, скористайтеся голосовим меню! Тобто, все починається спочатку, як у відомій пісні про попа і собаку... :(
На 3-й день марних спроб почути оператора, написала в Twitter (все ж таки, хтось там постить повідомлення): "@lifecellua HELP MEEEE!!!!!! У вас живі люди є?! Раніше до оператора додзвонитися було нелегко, але тепер це просто НЕМОЖЛИВО! Відгукніться!". Відповіді не отримала досі...
Спробувала гуглити в надії хоч десь знайти якийсь секретний хід спілкування з оператором - марно. Всі поради старі і не містять нічого нового для мене.
Майже втративши сподівання вирішити свою проблему, пішла на сайт "lifecell" і (о чудо!) знайшла тоненьку ниточку надії - внизу однієї зі сторінок я побачила текст, написаний маленькими літерами: "Всі користувачі системи самообслуговування «Мій lifecell» мають можливість отримати онлайн консультацію".
Шансів мало, подумала я, але що гадати - треба спробувати. Пройшла реєстрацію за посиланням і неочікувано для себе отримала вікно чату, в якому з'явилася жива істота, яка назвалася "Максим"!
Максим задав декілька питань для уточнення моєї особистості і допоміг мені вирішити проблему (виявилося, що я перейшла на тариф, який діє по Дніпропетровській області, але НЕ діє в м. Дніпропетровськ, в якому я мешкаю. Тут окреме "дякую" тим, хто складав опис тарифному плану...). Все, 5-ть днів мороки і питання, нарешті, вирішено...
Підсумок-порада
Підсумовуючи вищесказане і відкидаючи зайве, ось інформація для тих, хто хоче вирішити питання з представником інформаційно-консультаційного центру мобільного оператора lifecell, але не може додзвонитися до оператора:
- йдіть за цим посиланням: https://my.lifecell.com.ua/uk/
- внизу сторінки знаходьте текст: "Всі користувачі системи самообслуговування «Мій lifecell» мають можливість отримати онлайн консультацію" та тисніть на "отримати онлайн консультацію"
- у вікні, яке відкриється, пройдіть реєстрацію (необхідно вказати ім'я, email та описати своє питання)
- дочекайтеся з'єднання з оператором (в моєму випадку я була 1 в черзі і на з'єднання чекала менше 1 хвилини). Приємний бонус - можна отримати копію діалогу на поштову скриньку!
Ось і все - плідного вам спілкування і швидкого вирішення проблем! :)
Супер! Який час, після прочитаного, у мене весь lifecell буде асоціюватися з "живою істотою "Максим"" ;))
ВідповістиВидалитиДякую за терпіння і корисну пораду!
А як я зраділа тій істоті! :) Боялася, що сполохаю його чимось і він зникне, як ранковий туман...
ВидалитиСпасибі за оцінку моїм старанням :)
тільки що розмовляла з оператором lifecell) додзвонилась за 5хв без очікування) потрібно набрати 5433 дальше 5, 6, 0, 1) краще погоджуватись на оцінку якості роботи оператора
ВідповістиВидалитиБольшое челевеческое спасибо, дозвонился.
Видалитибрехня - набрати 5433 дальше 5, 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), 0, 1
Видалитидякую, я таким чином поспілкувалася з оператором ))
ВідповістиВидалитиДякую за пораду. Сьогодні і чат не допоміг, нікого немає:(
ВідповістиВидалитиТакого зворотнього зв'язку я ще не бачив
Теж саме 29.08.2016 заплатив 27 гр. Два дні і 0 на рахунку. Дурять по чорному.
ВідповістиВидалитичому немає мережі в кагарлику вже 2 день????
ВідповістиВидалитихах, а в мене всюди тишина, і в чаті ніхто не пише, і в телефонному режимі 40 хвилин очікування без результату.... сум та й годі, от тобі і смартфон за акційною ціною 29 грн за 10 днів))))
ВідповістиВидалитисука блять це пизда дозвонитись неможна нахуй
ВідповістиВидалитипидараси ебаниє
ВідповістиВидалитиВот уже 20 минут звоню и музыку слушаю. Потрясающе. Сервис просто блеск.
ВідповістиВидалитиОбов"язково потрібно обрати "оцінити якість", тоді хоч музика грає, і дозвонитися можна швидше - перевірено. А так Лайф взагалі змінився - ціни на тарифи ростуть вже майже кожний день
ВідповістиВидалитиПерейшов на КС, тепер задоволений після сраного лайфу безмежно, не будьте рагулями і мазохістами міняйте той сраний оператор, зараз є послуга зміни номера, так шо зі звязку точно не пропадете
ВідповістиВидалитиЦе самий настоящий бред ще з таким оператором як лайф не зустрічала, хоч би музику поміняли а то 40 хвилин то саме виє, позор
ВідповістиВидалитиЩиро вдячна вам за пораду.Зі мною через 5 хв.спілкувався оператор Андрій і вирішив питання за мить.З наступаючим 2017 роком!
ВідповістиВидалитиДякую
ВідповістиВидалити5433, потом 2, потом 5, потом 6, потом 0, а потом оператор) удачи!
ВідповістиВидалитибрехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 4), потом 0, а потом оператор) удачи!
Видалитибрехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), потом 0, а потом оператор) удачи!
Видалитибрехня - 5433 далі 7 (а є тільки 1 2 і 9) далі 6 далі 0 і якщо маєте бажання оцінити обслуговування 1 або 0 відмовитися.
ВідповістиВидалитибрехня - 5433, потом 2, потом 5, потом 6 (а є тільки 1 2 3 4 і 9), потом 0, а потом оператор) удачи!
ВідповістиВидалитигіршого оператора ніж лафселл годі шшукати.хотілося б дізнатись у керівництва за що практично в два рази піднята ціна на тариф.якість звязку нікудишня сила сигналу-вже в підвалі неможливо подзвонити.до оператора-не дозвонитись.в кінці року люблять без згоди кліента підеднати послугу яка моментально зжере гроші ще й вас звинуватять щоце ви винні.підеднався до киівстару-як на світ народився.я не рекламую киівстар.просто там мабуть розуміють як втратити кліента.от у мене телефон без інтернету маленький екран.для чого всім пхати долбаний інтернет.ви забули що телефон для того щоб дзвонити. а то прийдете в магазин заммовите ліверну ковбасу за 25 грн а вам скажуть-ні у нас пакет послуг-ліверка25 грн і конньяк марочний 400.а якщо вине вживаете то ось вам ліверка а за 400гривнів забудьте хоч ви іх і заплатили
ВідповістиВидалитиВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал кредитора, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,
ВідповістиВидалити